PracaGrupypl.praca.szukana › * INFORMATYK * [WARSZAWA lub LUBLIN] *

  • 1. Data: 2004-08-10 16:38:18
    Temat: * INFORMATYK * [WARSZAWA lub LUBLIN] *
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO>

    Szukam pracy w charakterze informatyka (poparte doświadczeniem i
    referencjami).
    Mieszkam w Lublinie i tu głównie poszukuję pracy, ale stawiam w dużej mierze
    na pracę w Warszawie lub okolicach (mam zagwarantowany kwaterunek, który
    umożliwi mi podjęcie pracy "od zaraz").
    Posiadam prawo jazdy i własny samochód.
    Podejmę pracę na dowolnych zasadach (etat, umowa zlecenie, umowa.....)
    Dla zainteresowanych moje CV udostępniam poprzez stronę www, link

    http://artustas.republika.pl.