PracaGrupypl.praca.szukana › ++++ Hekko.pl odradzam ten serwer !!!!! ++++

  • 1. Data: 2012-01-11 10:25:38
    Temat: ++++ Hekko.pl odradzam ten serwer !!!!! ++++
    Od: berry media <b...@g...com>

    Nie polecam tego hostingu. Zamówiłem konto EasyPack+ z zamiarem
    wykupienia go z góry na rok, postanowiłem jednak skorzystać z
    przysługującego mi okresu testowego, czyli 14 dni. Z początku wszystko
    wyglądało bardzo profesjonalnie do czasu kiedy nie rozpocząłem
    korzystania z konta. Non-stop wywalało błąd Internal Server Error
    świadczący wg właściciela hostingu w 90% przypadków o przeciążeniu
    konta przez użytkownika. Bujda! Błąd zaczęło wywalać już wtedy gdy
    dopiero wgrałem cokolwiek na konto. Podczas instalacji forum phpbb3
    dwukrotnie wywaliło mi błąd o przeciążeniu, nie wspomnę już o tym, że
    takie rzeczy działy co chwilę codziennie podczas zwykłego użytkowania
    forum. Mało tego, napisałem w tej sprawie do właściciela konta - nie
    odpisał, dopiero po kolejnym mailu na temat bodajże domeny kiedy
    zwróciłem mu uwagę na brak odpowiedzi powalił mnie stwierdzeniem, ze
    moja wypowiedź jest tylko subiektywną opinią i w mailu nie dostrzegł
    żadnego pytania, na które mógłby udzielić odpowiedzi.