PracaGrupypl.praca.szukana › Gdansk i okolice cokolwiek

  • 1. Data: 2003-06-26 21:24:50
    Temat: Gdansk i okolice cokolwiek
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    mam wyksztalcenie wyzsze ekonomiczne, doskonale znam sie na sprzecie klasy
    pc a takze mac (serwis/sieci), tworzylem strony www, obrabialem cyfrowo
    zdjecia (skan/fotomontaz/retusze itd.), takze znam sie conieco na skladzie
    (InDesign), a takze obrobka video/montaż filmu oczywiscie takze na
    komputerku:),z systemow operacyjnych radze sobie z kazdym mam zarowno
    macintosha jak tez i amige i pc'ta, przez ostanie 9 miesiecy zasuwalem
    nielegalnie w ue na budowach, szukam pracy w trojmiescie przy czymkolwiek co
    da mi odrobine stresu ale tez i satysfakcje (niekoniecznie finansowa)
    s...@w...pl