PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Pentester infrastruktury IT aplikacji www <=

  • 1. Data: 2016-02-20 10:30:02
    Temat: Gdańsk => Pentester infrastruktury IT aplikacji www <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w obszarze ochrony
    informacji, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Pentester infrastruktury IT aplikacji www
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * wykonywanie testów penetracyjnych aplikacji www i infrastruktury,
    * badanie podatności oraz wpływu na aplikacje, sieci i
    infrastrukturę,
    * zapewnienie utrzymania wytycznych i standardów IT security,
    * sporządzanie raportów podsumowujących testy penetracyjne,
    * współpraca z działem handlowym przy procesie ofertowania badań
    audytowych,
    * współpraca z działem IT w zakresie wdrażania usprawnień w
    obszarze bezpieczeństwa IT,
    * ocena bieżącego stanu bezpieczeństwa infrastruktury IT,
    * prowadzenie prezentacji przedstawiających wyniki testów
    penetracyjnych,
    * aktywne śledzenie trendów w bezpieczeństwie IT, nowych narzędzi
    i zagrożeń.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem
    aplikacji webowych, poparta dwuletnim doświadczeniem w pracy w
    obszarze testów penetracyjnych,
    * umiejętność praktycznego wykorzystania wykrytych podatności,
    * znajomość metodyk OWASP oraz OSSTMM,
    * znajomość środowisk programistycznych i aplikacyjnych ze
    szczególnym uwzględnieniem technologii Webowych (między innymi
    Java, .NET, Javascript, Ajax),
    * znajomość środowisk mobilnych i metod ich testowania,
    * umiejętność dokumentowania i samodzielnego prezentowania wyników
    pracy,
    * umiejętność prowadzenia publicznych prezentacji,
    * umiejętność pracy w grupie,
    * dobra znajomość języka angielskiego.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * wykształcenie wyższe informatyczne, telekomunikacyjne lub
    pokrewne,
    * doświadczenie w testowaniu webowych aplikacji finansowych i
    płatniczych,
    * dobra znajomość typowych usług sieciowych i umiejętność
    administrowania systemami i głównymi aplikacjami Windows oraz
    Linux,
    * posiadanie certyfikatów z zakresu bezpieczeństwa IT (np. CEH,
    OPST, OSCP, OSWP, OSCE, CISSP, eCPPT, eWPT itp.),
    * posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,
    * posiadanie certyfikatów wiodących producentów oprogramowania i
    rozwiązań bezpieczeństwa (np. Microsoft, Oracle, Red Hat,
    Cisco, CheckPoint, Fortinet, Palo Alto).

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie,
    * stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    * możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji,
    * miłą atmosferę pracy,
    * dostęp do najnowszych technologii.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=19b784dbef225d7faa8cc126c13b69e3