PracaGrupypl.praca.szukana › Elektryk - SEP do 20kV / Wrocław

  • 1. Data: 2002-08-15 22:34:10
    Temat: Elektryk - SEP do 20kV / Wrocław
    Od: "Edward Lorek" <e...@b...pl>

    Witam !

    Pilnie poszukję pracy we Wrocławiu lub okolicach.

    Posiadam uprawnienia SEP do obsługi, eksploatacji, konserwacji, napraw i
    montażu:

    -- sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1kV
    -- sieci, urządzeń i instalacji o napięciu znamionowym od 1 kV w zakresie:
    - linie napowietrzne o napięciu do 20 kV
    - linie kablowe o napięciu do 20 kV
    - stacje o napięciu do 20 kV
    - transformatory o mocy do 630 kVA
    -- zespołu prądotwórczego o mocy łącznej do 250 kW

    Z wykształcenia jestem: Technik-elektronik
    Naprawdę pilnie poszukuję pracy - najlepiej jako elektryk, ale chętnie mogę
    wykonywać inne zajęcia (np. konserwator, radiotechnik itd)

    Zainteresowanych proszę o kontakt:

    Edward Lorek
    e...@b...pl

    tel: (0-prefiks71) 387-02-08