PracaGrupypl.praca.szukana › ********* Ekspert PHP **********

  • 1. Data: 2003-07-15 20:47:14
    Temat: ********* Ekspert PHP **********
    Od: "FireMan" <f...@g...pl>

    Witam

    Jestem specjalistą jeśli chodzi o aplikacje wykorzystujące PHP, ASP, JSP,
    JavaServlets.

    Z PHP mam styczność od "zawsze". Tworzyłem w nim zarówno proste aplikacje typu sklepy
    internetowe
    (php+mySql) jak i zaawansowane portale wykorzystujące kilka technologii jednocześnie
    (php+ LDAP +
    XML + DB).

    Technikami intranetowymi i internetowymi komercyjnie zajmuję się od 4 lat.

    W chwili obecnej poszukuję firmy z którą podjąłbym współpracę.

    Oto kilka posiadanych przeze mnie umiejętności jeśli chodzi o PHP:

    (>) Współpraca z bazami danymi:

    mSql
    MySQL
    InterBase
    Sybase
    Oracle
    MSSQL
    PostgreSQL

    (>) Wykorzystanie obiektów COM oraz metod i klas w języku JAVA.

    (>) Umiejętność tworzenia zaawansowanych portali intra i internetowych
    wykorzystujących kilka
    technologii i języków programowania (np. PHP z wykorzystaniem klas JAVA).

    (>) Obsługa protokołu LDAP z wykorzystaniem PHP.

    (>) Tworzenie zaawansowanych parserów XML.

    Posiadam umiejętności poparte praktyką jeśli chodzi o prowadzenie dużych projektów i
    organizacji
    pracy.
    Posiadam również wiedze i umiejętności w wykorzystaniu serwerów katalogów zgodnych z
    X-500
    Posiadam rozległą wiedzę praktyczną i teoretyczną jeśli chodzi o język JAVA zarówno w
    aplikacjach
    off i on - line.

    Na życzenie prześle moje CV.

    Czekam na oferty.