PracaGrupypl.praca.szukana › .... : ELEKTRYZUJACY WEB DESIGN / FLASH / GRAFIKA :....

  • 1. Data: 2003-08-31 09:07:24
    Temat: .... : ELEKTRYZUJACY WEB DESIGN / FLASH / GRAFIKA :....
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

    Jestem młodą, kreatywna osoba która chętnie podejmie prace jako
    grafik/animator. Bardzo szybko się uczę nowych programów oraz zdobywam nowe
    umiejętności. Jestem bardzo komunikatywny oraz umiem pracować w zespole,
    realizując konsekwentnie dany projekt. Jezyki: Angielski (perfekt), oraz
    Niemiecki (podstawowy).

    Zamieszczam poniżej parę linkow
    do niektórych moich prac (port folio).

    http://www.kerin.neostrada.pl
    http://www.kerin.neostrada.pl/intro2.html
    http://www.despi.net/~kerin/
    http://www.kerin.neostrada.pl/projekt1/
    http://www.kerin.neostrada.pl/projekt2/
    http://www.kerin.neostrada.pl/projekt3/
    http://www.kerin.neostrada.pl/baner/baner.html

    Jezeli interesuje kogos wiecej moich prac, przykladowych serwisow - bardzo
    prosze o kontakt.

    Posiadam znajomość natepujących programów:
    - Adobe Photoshop
    - Adobe Premier
    - Adobe After Effects
    - Corel Draw