PracaGrupypl.praca.szukana › Dziennikarz / Redaktor - Warszawa

  • 1. Data: 2002-02-22 08:25:47
    Temat: Dziennikarz / Redaktor - Warszawa
    Od: "Piotr Przewłocki" <p...@t...czy.to>

    Mam 26 lat.
    Jestem dziennikarzem z 4 letnim doswiadczeniem zawodowym (dziennikarz w
    prasie codziennej, Redaktor Naczelny portalu/wortalu).
    Mam uregulowany stosunek do sluzby wojskowej.
    Znam j. angielski, obsluge komputera (pakiet Office), podstawy HTML'a.
    Doskonale posluguje sie jezykiem polskim.

    Oczekuje na propozycje ciekawej i rozwijajacej pracy w Warszawie.
    Interesuje mnie jedynie praca na caly etat na podstawie Umowy o Prace.

    Na zyczenie przesle CV.

    Z powazaniem,

    Piotr Przewlocki
    mailto:p...@t...czy.to