PracaGrupypl.praca.szukana › Dyspozycyjny Praca kierunkowana na: administracja środowiskiem IT, handel lub marketing - Warszawa. Od zaraz

  • 1. Data: 2003-12-09 05:35:37
    Temat: Dyspozycyjny Praca kierunkowana na: administracja środowiskiem IT, handel lub marketing - Warszawa. Od zaraz
    Od: "Artur Domagała" <u...@a...net>

    Bardzo komunikatywny i kulturalny,
    nie posiadam nalogow, jestem uzdolniony pod wieloma wzgledami,
    35lat, angielski techniczny, prawo jazdy BC,
    informatyka: zarządzane środowiskami heterogenicznymi, bezpieczeństwo
    IT.
    Staz pracy 10lat (handel, support, uslugi, stanowiska kierownicze etc w
    wielu branzach)
    Stałe łącze w domu, email, telefon

    Interesuje mnie wynagrodzenie dzienne od. 50pln w gore.
    Jestem uczciwy i pracowity, zadnej pracy sie nie boje,
    dzialam konkretnie i nie marnuje czasu.
    Potrafie sie odwdzieczyc i docenic zaoferowana mi pomoc.

    Nie interesują mnie propozycje typu Multi Level Marketing

    Forma zatrudnienia bez znaczenia.

    Prosze o kontakt 0 608 353 679 lub email
    Artur

    ---