PracaGrupypl.praca.oferowana › Dyrektor ds. Technicznych (Woj. pomorskie)

  • 1. Data: 2003-10-21 09:49:11
    Temat: Dyrektor ds. Technicznych (Woj. pomorskie)
    Od: "Bigram media" <e...@b...pl>

    Duża, znana firma produkcyjna z kapitałem zagranicznym - lider w swojej branży
    poszukuje kandydata, który dołączy do zespołu na stanowisku:

    Dyrektora ds. Technicznych
    Nr. ref.: MJ/DT/03

    Zatrudniony kandydat będzie odpowiedzialny za zarządzanie obszarem
    produkcyjno-technicznym w zakładzie produkcyjnym firmy.

    Zakres zadań / odpowiedzialności:
    Planowanie i zarządzanie produkcją w zakładzie;
    Odpowiedzialność za zarządzanie procesem technologicznym;
    Zarządzanie zakupami, procesem dostaw, wybór dostawców;
    Przygotowywanie i zarządzanie budżetem/ kontrola kosztów;
    Dbałość o i nadzór nad zapewnieniem ciągłości i wysokiej jakości produkcji;
    Zarządzanie zespołem produkcyjnym (analiza efektywności, umiejętności oraz
    dbałość o szkolenie i rozwój podległego zespołu);
    Zarządzanie gospodarką magazynową oraz łańcuchem dostaw;
    Tworzenie planów rozwoju i nowych inwestycji;
    Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w środowisku pracy;
    Analiza efektywności, raportowanie zagranicę;

    Wymagania:
    Wyższe wykształcenie techniczne (ukończone dodatkowo studia z zakresu
    zarządzania biznesem będą dodatkowym atutem kandydata);
    Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w zagranicznej firmie
    produkcyjnej, o wysokich standardach pracy;
    Minimum 10 lat doświadczenia w obszarze produkcji (planowanie i utrzymanie
    produkcji, w tym również doświadczenie w zarządzaniu działem produkcyjnym,
    technicznym);
    Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość języka francuskiego
    będzie dodatkowym atutem);
    Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, menedżerskie i
    organizacyjne;
    Umiejętność pracy w zespole;
    Orientacja na wyniki;

    Zatrudnionej osobie nasz Klient oferuje pracę w międzynarodowym, dynamicznym
    środowisku oraz możliwość rozwoju zawodowego.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (cv + list motywacyjny) z
    zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: e...@b...pl

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.