PracaGrupypl.praca.szukana › Dla chemika!

  • 1. Data: 2002-01-02 13:46:41
    Temat: Dla chemika!
    Od: Anna Kolpak <a...@k...ifd.uni.wroc.pl>

    Czy chemicy w tym kraju sa jeszcze potrzebni?

    Podejme prace w tym zawodzie.

    Oferuje:
    -solidnosc (wyksztalcenie wyzsze chemiczne - spec.chem.organiczna)
    -niesamowity zapal do pracy i chec rozwoju (wkurza mnie umyslowy zastoj)

    -i wiele innych (np.prawo jazdy kat.B, komputer)

    Miejsce pracy nie ma znaczenia (preferowany Wroclaw lub Torun - ale
    niekoniecznie)

    Kontakt:
    a...@w...pl
    tel.kom. 504 941630

  • 2. Data: 2002-01-02 22:58:37
    Temat: Re: Dla chemika!
    Od: "Rafał G. \(licznik\)" <c...@p...fm>

    Rafal G. (licznik) odpisuje na post Anny Kolpak:

    > Czy chemicy w tym kraju sa jeszcze potrzebni?
    Mam nadzieje, ze tak :-))

    > Podejme prace w tym zawodzie.
    Moja dziewczyna rowniez.

    Skonczyla w tym roku studia (dzienne) na Politechnice Lodzkiej
    (wydzial Inzynierii Procesowej i Ochrony Srodowiska)
    (pisala prace o technikach membranowych, ale nie tylko to ja interesuje)

    Posiada rownie wielki zapal do pracy co kolezanka (btw. imienniczka).
    (a zastuj umyslowy wkurza dzis chyba wszystkich ambitnych ludzi).

    Prawo jazdy takze posiada.

    Znajomosc szeroko rozumianej obslugi komputera gwarantuje
    wlasna osoba (jestem studentem informatyki na PL).

    Dodatkowo zna bardzo dobrze jezyk angielski,
    szybko sie uczy, jest towarzyska i ambitna.

    > Miejsce pracy nie ma znaczenia
    Dla mnie najbardziej interesujaca jest praca na terenie Lodzi
    lub okolic, czym powazniejsza oferta tym dalsze okolice oczywiscie.

    Ze wzgledu na ciezka sytuacje na rynku pracy interesuje ja równiez staz.

    kontakt: c...@p...fm

    Jeszcze slowo do kolezanki Anny Kolpak:
    praca czasem bywa, jednak przyzwoita oferta trafia sie rzadko,
    a w powiazaniu z powszechnie panujaca korupcja i "ukladami"
    sprowadza sie do tego, ze pracy dla uczciwych brak :-(((

    Pozostaje sobie zyczyc, aby w Nowym Roku bylo lepiej

    pozdrawiam serdecznie i powodzenia
    Rafal G. (licznik)

  • 3. Data: 2002-01-04 13:43:52
    Temat: Odp: Dla chemika!
    Od: "Kamil Nowicki" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Czy chemicy w tym kraju sa jeszcze potrzebni?

    ...oczywiscie ze sa!!!
    mam juz 14 chemikow we wsi Amfetaminka pod Wolominem i mimo, ze pracuja po
    18 godzin na dobe
    nie daja sobie rady z dobra produkcja. Nadeszly ciezkie czasy i zle sie
    sprzedaje slaby towar.

    Praca jest smiertelnie powazna.:))))

    pozdro

    Kamil

  • 4. Data: 2002-01-04 14:03:01
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Uzytkownik "Anna Kolpak" <a...@k...ifd.uni.wroc.pl> napisal w wiadomosci
    > Czy chemicy w tym kraju sa jeszcze potrzebni?

    Bede moze troche brutalny, ale czy nie widziales idac na studia iz to
    kierunek na który jest najmniej chetnych? Nie dalo Ci to nic do myslenia?

    Piotr

  • 5. Data: 2002-01-11 18:45:22
    Od: "KRZYSIEK" <t...@w...pl>

    w zwiazku ze w naszym kraju jest takie bezrobocie to bardzo chetnie podejme
    prace w waszej firmie.
    moj szef z przyczyn od siebie niezaleznych musial zamknac produkcje i ja w
    ramach redukcji zatrudnienia (zostali tylko goryle) jestem zwolniony. mam 3
    letnie doswiadczenie w tym fachu i jestem w stanie pracowac w dobrym
    zespole.
    pozdro j...@w...pl