PracaGrupypl.praca.szukana › Czy ktos znalazl prace przez Internet?

  • 1. Data: 2002-11-20 22:09:49
    Temat: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
    Od: k...@p...onet.pl

    Pisze artykul m.in. o poszukiwaniu pracy przez Internet. Czy komus z Was
    przydaly się informacje, porady itd. umieszczane na witrynach poswieconych
    pracy? Szukam kogos, komu udalo się znalezc prace przez Internet.
    Katarzyna Lopaciuk

  • 2. Data: 2002-11-20 23:13:52
    Temat: Re: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
    Od: "wyga" <m...@i...pl>

    Wg mnie to jest jak z totkiem. Ktoś znajduje , reszta myśli że znajdzie...

    marek

  • 3. Data: 2002-11-21 18:06:19
    Od: "rafcio" <r...@a...waw.pl>

    Trzy lata temu przez strone dla inzynierów - nie pamiętam nawet adresu - ale
    wiem że płaciła firma za mnie haracz tej stronie.
    Mnie się udało.
    Do tej pory pracuję.
    Pozdrawiam.
    RW