PracaGrupypl.praca.szukana › Chcsz znaleźć dobrą pracę w Warszawie? To nie spam!!

  • 1. Data: 2003-06-25 19:27:38
    Temat: Chcsz znaleźć dobrą pracę w Warszawie? To nie spam!!
    Od: "Ł.KurtZ" <q...@N...gazeta.pl>

    Wiem, że to dość dziwnie brzmi, ale to prawda.W ten sposób znalazlem prace w
    Warszawie i nie pracuję w piramidzie:)Po prostu wieklszośc dużych firm w
    Warszawie przyjmuje w wakacje pracowników, kótrych testuje, kiedy inni biorą
    urlopy. Mi brakowało jednego w Warszawie.Zahaczenia, bazy wypadowej, po
    prostu stołecznego lokum do szukania pracy. Tak się złożyło, że pracę
    znalazłem w ubiegłe wakacje chodząc od firmy do firmy. Jedna z nich mnie
    ztrudniła na stałe. Mój problem polega w tym, że chcę zarobione pieniądze
    chce przeznaczyć na wakację, a nie na płacenie czynszu za mieszkanie w którym
    nie mieszkam. Dlatego mogę zostawić mój pokój na lipiec/sierpień osobie,
    która będzie zainteresowana.Niestety z braku czasu decyduje w tym przypadku
    kolejnośc zgłoszeń:/ Miłego dnia. Pozdrawiam

    Łukasz

    Aha, no i jeszcze mój mejl:P
    k...@p...fm