PracaGrupypl.praca.szukana › <B>INFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE<\B>

  • 1. Data: 2004-05-26 11:27:23
    Temat: <B>INFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE<\B>
    Od: "Wojtek" <w...@v...pl>

    Szukam stabilnej, rozwijającej i konkretnej pracy w Warszawie. Jestem
    dynamiczną osobą po studiach, rzetelnie wywiązującą się z powierzonych mi
    obowiązków i posiadam dwuletnie doświadczenie w swoim zawodzie jako:

    - Wdrożeniowiec systemów informatycznych (Wf-Mag, PC-Market, Magnat).
    - Administrator sieci komputerowej w firmie w której pracuję.
    - Projektant, wykonawca sieci komputerowych.
    - Programista stron WWW (HTML, Flash, JavaScript).
    - Serwisant sprzętu PC, oprogramowania (HelpDesk, Obsługa klienta).
    - Serwisant drukarek HP(certyfikat).
    - Serwisant kas fiskalnych (Posnet, Elzab, Datecs).

    Posiadam również wiedzę i doświadczenie z zakresu:
    - projektowania i wdrażania systemów monitoringu,
    - baz danych (MS Access, MS SQL, Sybase),
    - języków programowania (Visual
    Basic,C/C++,Pascal,Java,Delphi,SQL,Flash,HTML),
    - programów graficznych (Corel, Photoshop),

    Posiadam prawo jazdy kat."B" i znam bardzo dobrze topografię Warszawy (ok 20
    tys. przejechane po Warszawie i okolicach).

    Kontakt ze mna jest możliwy w dowolnych godzinach pod numerem telefonu:
    0-506-999-539, oraz adresem e-mail: w...@p...fm