PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwent wydziału Prawa i Administracji

  • 1. Data: 2002-12-20 08:29:00
    Temat: Absolwent wydziału Prawa i Administracji
    Od: "Arkadiusz Szymański" <p...@o...pl>

    Przedkładam swoją ofertę pracy mając nadzieję, że Państwa zainteresuje.
    W czerwcu bieżącego roku ukończyłem studia magisterskie na kierunku
    administracja na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.
    Posiadam przygotowanie i niezbędne kwalifikacje, znam przepisy zarówno
    materialnego prawa administracyjnego jak
    i procedury administracyjnej, prawa cywilnego, prawa konstytucyjnego, prawa
    handlowego i gospodarczego, prawa finansowego i podatkowego.
    Od maja 1998 r. pracuję na samodzielnym stanowisku w administracji.
    Moje działania doprowadziły do realizacji kilku przedsięwzięć, którymi
    zajmowano się od lat.

    Szukam pracy głównie z Krakowa, Warszawy, Łodzi i okolic (...)

    Dane personalne
    imię i nazwisko: Arkadiusz Szymański

    data urodzenia: 1 sierpień 1978 r.
    e-mail: a...@w...pl
    telefon: 0600 358 566

    Wykształcenie
    październik 1997 - czerwiec 2002
    Uniwersytet Łódzki w Łodzi - Wydział Prawa i
    Administracji.
    Kierunek: administracja.
    Uzyskałem tytuł magistra (bdb)

    Doświadczenia zawodowe
    od maja 1998 r. Urząd Gminy *******
    Stanowisko ds. planowania przestrzennego, mienia
    komunalnego, gospodarki nieruchomościami, obrony cywilnej, ochrony
    przeciwpożarowej.
    Referencje dostępne na życzenie.

    Znajomość języków obcych: niemiecki i rosyjski (bierna)
    Obsługa komputera: systemy operacyjne z serii Windows, pakiet Office,
    obsługa sieci LAN, internet, programy użytkowe.

    Zainteresowania i plany: Chciałbym uzyskać licencję rzeczoznawcy
    majątkowego, zarządcy i pośrednika w obrocie nieruchomościami - podjąłem
    studia podyplomowe w tym zakresie, interesuje mnie prawo i rozwiązywanie
    skomplikowanych, problematycznych spraw.

    Cechuje mnie otwartość na nowe wyzwania, łatwość nawiązywania kontaktów,
    chęć zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń, umiejętność łączenia i
    wykorzystywania zdobytej wiedzy teoretycznej w rozwiązywaniu konkretnych
    zagadnień.