PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwent SGH szuka pracy w Warszawie lub okolicach

  • 1. Data: 2004-11-21 17:58:43
    Temat: Absolwent SGH szuka pracy w Warszawie lub okolicach
    Od: "trawers" <t...@o...pl>

    Jestem absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, ukończyłem kierunek
    Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne. W ramach tego kierunku zrealizowałem
    dwie specjalności: Biznes Międzynarodowy, Prawo Europejskie. Dzięki
    ukończonym już studiom jestem osobą dyspozycyjną. Posługuję się bardzo
    dobrze językiem angielskim. W 2001 r. uzyskałem Certificate of Advanced
    English, ukończyłem również czteroletni kurs Business English w Szkole
    Głównej Handlowej. Swoje umiejętności miałem okazję sprawdzić podczas
    letnich praktyk w firmach działających na rynku międzynarodowym. Posługuję
    się również językiem niemieckim oraz rosyjskim.

    Najbardziej wartościowe doświadczenia zdobyłem w pracy w jednej z firm
    handlowych eksportujących i importujących mrożoną żywność. Poznałem sposób
    funkcjonowania tego przedsiębiorstwa, zostałem włączony do prac operacyjnych
    w handlu na rynku międzynarodowym. Zdobyłem tam wiele istotnych umiejętności
    potrzebnych w pracy zawodowej takich jak umiejętność kontaktów z klientami i
    partnerami handlowymi czy szybkie organizowanie sobie czasu i planowanie
    zajęć. Praca w tej firmie była związana z działalnością w zespole ludzi,
    wspólnym przygotowaniu i realizacji kontraktów eksportowych i importowych.
    Wśród najważniejszych zadań powierzonych mi podczas praktyk było
    przygotowanie i przeprowadzenie aukcji internetowej na całoroczne dostawy
    mrożonych półproduktów spożywczych do zachodniego koncernu spożywczego.
    Praktyki w tej firmie były najlepszym i najbardziej rozwijającym
    doświadczeniem w moim życiu.

    Inne interesujące doświadczenia zdobyłem podczas odbywania praktyki w dużej
    europejskiej firmie motoryzacyjnej w dziale finansów. W czasie praktyk
    zajmowałem się pracą nad projektem bazy danych przedsiębiorstw
    współpracujących z tą firmą. Miałem tam okazję sprawdzić swoje zdolności
    analityczne, a także pogłębić znacznie znajomość programu MS Excel.

    Jestem osobą aktywną lubiącą czynny wypoczynek. W trakcie studiów byłem
    członkiem akademickiej drużyny siatkarskiej, z którą uzyskiwałem dobre
    wyniki na szczeblu akademickim. Inna moja pasja - szachy - pozwoliła mi
    rozwinąć umiejętności analityczne, zdolność szybkiego reagowania na
    zaistniałe sytuacje oraz odporność na stres.

    Bardzo szybko uczę się i zdobywam nowe umiejętności. Posiadam również
    zdolność analitycznego myślenia, którą wykorzystywałam często przy
    rozwiązywaniu różnych problemów i zadań na studiach. Podejmując się nowych
    zadań odkrywałam w sobie nowe zdolności i możliwości. Do każdej pracy
    podchodzę z dużym zaangażowaniem i zapałem, pogłębiam również wiedzę
    potrzebną do wykonania nowego zadania.

    Osoby lub firmy zainteresowane prosze o kontakt na adres e-mail:
    m...@p...onet.pl

    Dziekuję za życzliwe zainteresowanie.

    Michał Okraska