PracaGrupypl.praca.szukana › AUTOR TEKSTÓW szuka pracy - zdalnie

  • 1. Data: 2003-07-02 10:30:19
    Temat: AUTOR TEKSTÓW szuka pracy - zdalnie
    Od: s...@b...pl

    Mimo młodego wieku mam już spore doświadczenie w pracy ze słowem - moje
    opowiadania ukazywały się w ogólnopolskich, drukowanych gazetach, felietony w
    dziennikach regionalnych, poza tym cały czas działam w internecie, recenzując
    książki i pisząc różne inne teksty, biorę udział w konkursach literackich.
    Chętnie podejmę pracę czy to pisząc teksty jako umowa o dzieło, jako redaktor
    serwisu lub korektor.

    KONTAKT: n...@h...pl