PracaGrupypl.praca.szukana › 3miasto i okolice cokolwiek z komputerami/ekonomia

  • 1. Data: 2004-04-14 23:09:13
    Temat: 3miasto i okolice cokolwiek z komputerami/ekonomia
    Od: "sebastian" <s...@y...com>

    mam wyksztalcenie wyzsze ekonomiczne+staz w banku, staz w administracji
    panstwowej, jestem entuzajsta komputerow (doskonale znam sie na
    budowie/tuningu/serwisowaniu- takze macintosh), tworzylem strony www,
    obrabialem fotki, mam lacze stale do sieci aparat cyfrowy/skaner i w miare
    silny komputer poszukuje pracy w trojmiescie lub okolicy, ew jakby ktos
    chcial wspolpracownika tez mgoe rozwazyc oferte.
    e-mail: seb666(malpa)wp(kropka)pl <-antyspam->

    :)