PracaGrupypl.praca.szukana › 100% procentowy zarobek - bez ściemy

  • 1. Data: 2005-08-26 11:27:42
    Temat: 100% procentowy zarobek - bez ściemy
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak najlepiej zarobić w Internecie przy minimalnych kosztach własnych?
    I przy minimalnym wkładzie pracy?
    Klikanie w banery?
    Raczej nie, zarobek mały, strona musi mieć bardzo dużo unikalnych odwiedzin,
    żeby cokolwiek wydusić.
    Odpowiedź brzmi --== PREMIUM SMS ==--, czyli zarabianie na sms-ach o
    podwyższonej wartości!
    Ale jak to ugryźć?
    Jesteś zainteresowany?
    Kliknij w link i sam się przekonaj, ta oferta jest bardzo atrakcyjna, jak
    żadna inna, wszystko dostajesz na od razu na tacy, jedyne co musisz zrobić to
    wykupić konto na serwerze, ewentualnie domene i czas zacząć zarabiać siedząc w
    domu!
    Zapraszam http://allegro.pl/show_item.php?item=60734001
    "Sex anonse" - ten temat zawsze będzie na topie w Internecie :)
    Dobra pozycja w google i wydane 30zł wydane na mój skrypt zwraca Ci się w
    expresowym tempie.
    Sms za 9zł, Ty z tego masz 3,50zł -> wystarczy, że 10 osób go wyśle i kase za
    mój skrypt (30zł) juz masz zwróconą z nawiązką!
    Nadal zainteresowany?
    Na czym można jeszcze zarobić?
    Może "Baza modelek"?
    Zapraszam http://allegro.pl/show_item.php?item=61921333

    Nie namyślaj się długo, te pieniądze czekają na Ciebie a aukcja nie będzie
    trwać wiecznie!