Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST
Lokalizacja:
Zaczernie
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2114
Obowiązki:
1. Przegląd zamówień klientów pod względem
2. Przetwarzanie i obsługa zamówień klientów (wprowadzanie do systemu ERP, praca na portalach Klientów)
3. Współpraca z magazynem oraz z innymi działąmi firmy mająca na celu terminowe wysyłki do Klientów
4. Rozwiązywanie problemów z zamówieniami, priorytetyzacja wysyłek i praca z raportem otwwartych zamówień
5. Procesowanie reklamacji od Klientów
Wymagania:Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- ELASTYCZNOŚĆ, WYSOKA MOTYWACJA, DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Office
- CERTYFIKAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO B2
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
Pozostałe wymagania:
- DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA - NAJCHĘTNIEJ W BRANŻY LOTNICZEJZNAJOMOŚĆ RYNKU LOTNICZEGOUMIEJĘTNOŚĆ PRACY NAD WIELOMA ZADANIAMI JEDNOCZEŚNIE POD PRESJĄ CZASUZNAJOMOŚĆ PODTAW LOGISTYKI
Miejsce pracy: 36-062 Zaczernie 190GB, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »