eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyanalityk › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

9 376 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: analityk
branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,4% wyższe r/r i wyniosło 7485,12 zł brutto. Względem czerwca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe o ...

  • Zatrudnianie cudzoziemców: 5 zmian w prawie, których potrzebuje rynek pracy

    Zatrudnianie cudzoziemców: 5 zmian w prawie, których potrzebuje rynek pracy

    Jak podnosi Warsaw Enterprise Institute, zdrowa imigracja to taka, która pracuje i płaci podatki. Z tym stwierdzeniem trudno jest się nie zgodzić. Jednocześnie trudno jest nie dostrzec barier, jakie ciągle utrudniają i ograniczają ...

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

  • Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Minione miesiące upłynęły nam pod znakiem dynamicznie rosnącej inflacji. To tylko wzmocniło presję płacową wywieraną na pracodawcach. Pracownicy coraz częściej bowiem postulują o urealnienie ich wynagrodzeń do poziomów, które ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...