eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

Kto szuka:

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Stanowisko:

Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

Lokalizacja:

Warszawa, Żoliborz

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących;
  • Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora;
  • Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail Dyrektora;
  • Przygotowywanie posiedzeń, narad, konferencji m.in. wysyłanie zaproszeń i programów, obsługa zebrań;
  • Organizacja służbowych wyjazdów Dyrektora;
  • Dbałość o zaplecze techniczne sekretariatu m.in. składanie zapotrzebowań na materiały biurowe i wyposażenie.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe; 
  • Doświadczenie zawodowe minimum4 lata przy wykształceniu średnim i 2 lata przy wykształceniu wyższym;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w instytucie, szpitalu bądź jednostce wojskowej;
  • Biegła znajomość programów pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych;
  • Zaangażowanie, samodzielność i własna inicjatywa w podejmowaniu decyzji;
  • Komunikatywność i zdolność do łatwego nawiązywania relacji interpersonalnych;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Pakiet socjalny w ramach ZFŚS;
  • Bezpłatny parking pracowniczy;
  • Miłą i przyjazną atmosferę w pracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Referent ds Płac Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Doradca Techniczny

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-23

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Ustawa Zasadnicza w art. 65 ust. 1 zapewnia każdemu wolność wyboru i wykonywania zawodu oraz wyboru miejsca pracy. W praktyce zdarza się jednak, że ta wolność wyboru bywa nadużywana kosztem zasady, że umów należy dotrzymywać (łac. pacta ...

  • Praca na wakacje. Gdzie zarobimy najwięcej?

    Praca na wakacje. Gdzie zarobimy najwięcej?

    Tegoroczni maturzyści już mają wakacje, niebawem dołączą do nich licealiści i studenci. Dla niektórych będzie to pora odpoczynku, dla innych doskonały czas na dorobienie. Eksperci Tikrow, aplikacji z ofertami pracy natychmiastowej ...

  • 5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    Urlop wypoczynkowy to podstawowe prawo pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, gwarantowane przez przepisy Kodeksu pracy. Pracownik ma prawo do urlopu, a pracodawca nie może go ograniczyć pod karą grzywny. W związku z rozpoczynającymi się ...