PracaOferty pracy Zielona GóraInspektor

Kto szuka:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra

Stanowisko:

Inspektor

Numer referencyjny:

152045

Lokalizacja:

Zielona Góra

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

*przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia;
*przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień;
*dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami;
*prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego;
*zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu;
*dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu;
*współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
*wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych
a związanych z bieżącą działalnością urzędu.


Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalny i sztucznym oświetleniu,  przemieszczanie się pomiędzy pokojami i piętrami. Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi - konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Siedziba znajduje się na parterze i I piętrze, w budynku bez windy. Praca nie będzie wykonywana w porze nocnej i nie dotyczy pracy zmianowej.


 

Zakres zadań

  • przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia
  • przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień
  • dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami
  • prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego
  • zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu
  • dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu; współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
  • wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych a związanych z bieżącą działalnością urzędu

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • dobra znajomość obsługi komputera i obsługi programów Microsoft Office
  • ogólna znajomość ustawy - Prawo budowlane po kątem zadań realizowanych przez organy nadzoru budowlanego, a w szczególności przepisów dotyczących rozpoczęcia budowy oraz jej zakończenia
  • ogólna znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności pod kątem regulacji związanych bezpośrednio z realizowanymi na stanowisku zadaniami, tzn. postanowienia i decyzje, zaświadczenia, sposób obliczania terminów i dostarczania korespondencji, wezwania, skargi oraz wnioski
  • komunikatywność – ma to szczególne znaczenie z uwagi na stały kontakt z klientem oraz pozostałymi pracownikami urzędu
  • chęć nauki i współpracy z pozostałymi pracownikami urzędu – oferujemy pełen instruktaż w zakresie zadań realizowanych na stanowisku i pomoc dopóki nie będzie możliwe samodzielne realizowanie większości z nich
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • mile widziane doświadczenie w administracji
  • • mile widziane wykształcenie lub uprawnienia związane z zakresem zadań na oferowanym stanowisku (takie jak np.: prawo, administracja, technik administracji, wykształcenie średnie budowlane, uprawnienia budowlane w ograniczonym lub pełnym zakresie)
  • prawo jazdy
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.