PracaOferty pracy SofiaSpecjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Lokalizacja:

Sofia

zagranica

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twoje zadania:
  • Wsparcie klientów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonu.
  • Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i udzielanie precyzyjnych informacji.
  • Budowanie pozytywnych relacji w każdej interakcji.
  • Współpraca z zespołem w dynamicznym środowisku.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Znajomość języka czeskiego na poziomie bardzo dobrym oraz dobra znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office i systemów CRM.
  • Skrupulatność i umiejętność pracy w zespole.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
  • Praca zmianowa w godzinach 9:00–23:00, od poniedziałku do niedzieli.
  • Wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym.
  • Kompleksowe szkolenie wstępne oraz możliwości dalszego rozwoju.
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie transportu, dodatkowe dni wolne na edukację oraz wsparcie relokacyjne.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.