PracaOferty pracy KarnieszewiceSpecjalista ds. Zarządzania Jakością w branży FMCG

Kto szuka:

Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Zarządzania Jakością w branży FMCG

Lokalizacja:

Karnieszewice

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twoje główne zadania:
  • Kompleksowe zarządzanie systemem jakości i dokumentacją,
  • Organizacja i prowadzenie audytów dostawców i klientów,
  • Współpraca z instytucjami kontrolnymi i zapewnienie zgodności z przepisami,
  • Analiza i raportowanie wskaźników jakościowych, wdrażanie działań naprawczych,
  • Szkolenie pracowników w zakresie wymagań jakościowych,
  • Koordynacja procesu reklamacji i współpraca międzydziałowa.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze oczekiwania:
  • Wyższe wykształcenie z obszaru technologii żywności lub jakości,
  • Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze spożywczym,
  • Znajomość i praktyka wdrażania standardów IFS, BRC, MSC,
  • Umiejętność prowadzenia audytów i reprezentowania firmy podczas kontroli,
  • Biegłość w przepisach prawa żywnościowego i znakowania produktów,
  • Komunikatywność w języku angielskim (min. B2),
  • Silne kompetencje organizacyjne i liderskie,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excela.

Firma oferuje:

Co oferujemy?
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia,
  • Możliwość realnego wpływu na politykę jakości firmy,
  • Narzędzia i szkolenia niezbędne do rozwoju zawodowego,
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.