eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. polski / j. angielski

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. polski / j. angielski


wygasło z dniem 2021-04-23


Ta propozycja była złożona przez SITEL Polska


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • propozycja złożona przez pracodawcę została wycofana z naszych zasobów
  • firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
  • rekruter zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • nieprawidłowy adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. polski / j. angielski, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. polski / j. angielski

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Inżynier AI (ML, NLP)
  • Chapter Lead Supporting Tools Development [rekrutacja online]
  • Specjalista w Zespole Zamówień Publicznych
  • Specjalista ds. Sprzedaży
  • Pracownik magazynu (m/k)
  • IT Developer .Net [rekrutacja online]
  • Starszy specjalista ds. podatków (podatki międzynarodowe) [rekrutacja online]
  • Asystent / Asystentka Kierownika Biura Obsługi Klienta
  • Solution Architect
  • QA Test Automation Engineer

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

  • GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...