Znajdź oferty pracy
Praca konsultant telefoniczny
Konsultant telefoniczny to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów – przyjmowanie ich zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania zakupionych produktów, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów i informowanie o przebiegu podjętych działań. Inną grupę konsultantów telefonicznych tworzą osoby zajmujące się sprzedażą produktów firmy (telemarketerzy).
Dostępne oferty pracy:
-
Konsultant telefoniczny z j. francuskim
2024-03-27 Praca.pl Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Warszawa
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji o produktach i usługach. Rozwiązywanie podstawowych problemów i zapytań klientów. Praca zespołowa.
-
Konsultant telefoniczny
2024-03-27 Asistwork Sp z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
oferta w kategorii: Sprzedaż
Nasze wymagania: doświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż, call center) wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne: aktywne słuchanie, inicjatywa w rozmowie, badanie potrzeb, otwartość nastawienie na realizację wyznaczonych celów zna...
-
Konsultant Telefoniczny
19 ofert, 16 regionów ▼2024-03-26 Praca.pl Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Warszawa , Kraków , Gdańsk , Poznań , Wrocław , Łódź , Opole , Lublin , Rzeszów , Białystok , Zielona Góra , Gorzów Wielkopolski , Bydgoszcz , Toruń , Szczecin , Kielce , Olsztyn , Radom , Bielsko-Biała
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu...
-
Konsultant telefoniczny z j. niemieckim
2024-03-25 Praca.pl Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Warszawa
oferta w kategorii: Sprzedaż
Obowiązki: Obsługa klienta zgodnie ze standardami Udzielanie klientom szczegółowych informacji na temat oferowanych produktów i usług Budowanie długotrwałych relacji z Klientem Raportowanie codziennej pracy w systemie CRM