PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. zakupów i administracji

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. zakupów i administracji

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Planowanie zapotrzebowania na produkty i składanie zamówień.
  • Przygotowywanie kosztorysów i obsługa reklamacji.
  • Współpraca z dostawcami i negocjowanie warunków współpracy.
  • Tworzenie raportów, kontrola stanów magazynowych, wsparcie procesów księgowych.
  • Udział w spotkaniach z klientami i bieżąca komunikacja z zespołami wewnętrznymi.
  • Wsparcie administracyjne oraz zarządzanie dokumentacją.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy w dziale zakupów, administracji lub pokrewnym.
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w większej organizacji.
  • Znajomość systemów administracyjnych lub księgowych.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę hybrydową (1 dzień pracy zdalnej w tygodniu).
  • Elastyczny czas pracy między 7:00 a 17:00.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia wewnętrzne, dostęp do platformy benefitowej.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samodzielności w działaniu.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.