Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail
- Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM
- Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, szczególnie z markami premium
- Znajomość systemów CRM
Firma oferuje:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w 100% zdalną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia branżowe
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
- Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.