PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail
  • Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM
  • Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, szczególnie z markami premium
  • Znajomość systemów CRM

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w 100% zdalną
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Profesjonalne szkolenia branżowe
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
  • Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.