eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów (faktury, płatności, reklamacje, zwroty, korekty)
  • Współpraca z klientami i działami wewnętrznymi przy rozwiązywaniu sporów i zaległości
  • Samodzielne prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z polityką firmy
  • Praca z poufnymi danymi finansowymi, zapewnienie dokładności i terminowości rozliczeń
  • Obsługa systemów SAP i Salesforce, tworzenie raportów i aktualizacja danych
  • Udział w projektach usprawniających procesy i inicjatywach firmowych

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego, finansami lub sprzedażą
  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2
  • Znajomość programu SAP i/lub Salesforce
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
  • Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Praca w trybie zdalnym
  • Praca na pełny etat, pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-08

do końca oferty: 44 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.

Do czerwca 2026 r. polskie firmy muszą wdrożyć unijną dyrektywę gwarantującą pełną przejrzystość wynagrodzeń. Zmiany obejmą m.in. obowiązek informowania pracowników o porównaniu płac godzinowych z innymi osobami o tym samym ...

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

Od 1 stycznia 2026 roku wchodzą w życie zmiany w Kodeksie pracy. Nowe przepisy rozszerzą katalog okresów wliczanych do stażu pracy dla celów nabywania prawa do świadczeń i uprawnień pracowniczych. Obejmą one m.in. umowy zlecenia ...

Rynek pracy wyhamował – zniknęły szybkie rekrutacje i dwucyfrowe podwyżki, a ich miejsce zajęła „taktyczna cierpliwość”. Firmy ostrożnie zatrudniają, kandydaci rzadziej zmieniają pracodawcę, a procesy rekrutacyjne trwają nawet 100 ...