PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. Obsługi Klienta

Kto szuka:

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych
  • Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty
  • Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie zapytań na pierwszym kontakcie
  • Użytkowanie narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów
  • Identyfikacja możliwości sprzedażowych do zwiększenia obrotów firmy
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesach obsługi

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
  • Znajomość gramatyki i ortografii języka polskiego
  • Umiejętności sprzedażowe, nastawienie proklienckie
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość długoterminowej współpracy
  • Praca zdalna lub hybrydowa dostępna w różnych lokalizacjach w Polsce
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników
  • Możliwości rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe, wsparcie w rozwoju kompetencji
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.