Kto szuka:
MAOBI Group
Stanowisko:
Trener Call Center / Coach call center
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów,
- prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych,
- prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności pracy,
- monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,
- odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,
- przygotowywanie, aktualizowanie i wdrażanie materiałów szkoleniowych oraz materiałów wspierających obsługę i sprzedaż (prezentacje, komunikacja mailowa, zestawienia),
- wdrażanie nowych standardów w zespole.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej
- doświadczenie na stanowisku Trener Call Center / Coach call center
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu zespołów,
- znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich praktycznego zastosowania,
- wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność budowania autorytetu trenerskiego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
To oferujemy
- Możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt.
- Pakiet medyczno-stomatologiczny w Medicover
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Siłownię w biurze
- Udział w ciekawych projektach.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

