PracaOferty pracy WarszawaTrener Call Center / Coach call center

Kto szuka:

MAOBI Group

Stanowisko:

Trener Call Center / Coach call center

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków: 
  • koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów,
  • prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych,
  • prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności pracy,
  • monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,
  • odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,
  • przygotowywanie, aktualizowanie i wdrażanie materiałów szkoleniowych oraz materiałów wspierających obsługę i sprzedaż (prezentacje, komunikacja mailowa, zestawienia),
  • wdrażanie nowych standardów w zespole.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania: 
  • doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej
  • doświadczenie na stanowisku Trener Call Center / Coach call center
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu zespołów,
  • znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich praktycznego zastosowania,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność budowania autorytetu trenerskiego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Firma oferuje:

To oferujemy 
  • Możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt. 
  • Pakiet medyczno-stomatologiczny w Medicover 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie. 
  • Siłownię w biurze
  • Udział w ciekawych projektach. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.