Opis stanowiska pracy
Trade Marketing Manager
Warszawa
NR REF.: 1185915
Trade Marketing Manager
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest międzynarodowy producent najwyższej jakości kawy oraz sprzętu i akcesoriów do jej przygotowania. Firma jest jednym z liderów na rynku posiadającym wieloletnią i bogatą tradycją.Twoje następne stanowiskoOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój strategii trade marketingowej dla marki Klienta w dedykowanym kanale oraz analiza danych rynkowych. Do zadań nowozatrudnionej osoby będzie należało przygotowanie i rozwój materiałów POS dla klientów, w tym współpraca z agencjami BTL, optymalizacja kosztowa oraz poprawa efektywności aktywności trade marketingowych. Ważnym aspektem będzie ścisła współpraca z zespołem KAM oraz Sprzedaży Terenowej (definiowanie celów dystrybucyjnych i jakościowych) oraz koordynowanie implementacji narzędzi i promocji, analiza ich efektywności oraz estymowanie wyniku sprzedaży na ich podstawie.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie zawodowe na tożsamym stanowisku najlepiej w branży FMCG. Istotne jest doświadczenie w bezpośredniej współpracy z klientem, myślenie oraz działania skoncentrowane na kliencie, umiejętności w zakresie strategii związanych z prowadzeniem kampanii w branży FMCG oraz znajomość narzędzi trade marketingowych i umiejętność ich praktycznego zastosowania. Od kandydatów wymagamy płynnej znajomości języka angielskiego. Szukamy osoby zaangażowanej, skutecznej w działaniu,
łatwo nawiązująca relacje, zmotywowanej, swobodnie poruszającej się w biznesie, posiadającej umiejętności analityczne. Niezbędne na tym stanowisku będą zorientowanie na realizację wyznaczonych celów, samodzielność, oraz otwartość na współpracę. Zachęcamy do aplikowania osoby lubiące podróże.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę dla jednej z bardziej cenionych marek w branży FMCG. Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu UoP oraz możliwość pracy w systemie hybrydowym. Pakiet dodatkowych benefitów: prywatna opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej, dodatkowe zniżki pracownicze na produkty, system premiowy.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/06/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media