Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka niemieckiego C1,
- Znajomość języka angielskiego B2,
- Otwartość w relacjach z klientami,
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon.
Firma oferuje:
- Praca w systemie zmianowym - poniedziałek - piątek - (9:00 - 17:30),
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie,
- Możliwość pracy hybrydowej (50/50) po 6-9 miesiącach,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

