PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Znajomość języka polskiego - poziom C1
  • Znajomość języka angielskiego - poziom B1
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych

Firma oferuje:

  • 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie)
  • Prywatna opieka LuxMed
  • MyBenefit z budżetem miesięcznym
  • Ubezpieczenie na życie
  • MultiSport
  • Owoce w środy
  • Dni Pizzy
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności
  • Wspierające środowisko zespołowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.