PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista HR Contact Center

Kto szuka:

ipracujzdalnie.pl

Stanowisko:

Specjalista HR Contact Center

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jako Specjalista HR Contact Center będziesz pracował/a zdalnie. Będziesz pełnił/a rolę pierwszej linii wsparcia dla nowo zatrudnionych pracowników, oraz ich menedżerów. Twoje główne zadania będą obejmować zapewnienie doskonałej obsługi klienta wewnętrznego poprzez interakcje osobiste, telefoniczne i cyfrowe.

Ogłoszenie jest skierowane do osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności.



Wymagania stawiane pracownikowi:


Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
  • możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
  • pracę w przyjaznym i wspierającym zespole

Oczekujemy:

  • ważne orzeczenie o niepełnosprawności
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i ukraińskiego
  • jeżeli nie masz doświadczenia, stawiamy na Twój entuzjazm, skrupulatność i zapał do pracy
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • znajomość narzędzi i systemów wykorzystywanych w HR
  • umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i zapytań
  • dokładność i dbałość o szczegóły
  • umiejętność pracy zespołowej
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

Kluczowe obowiązki:

  • odbieranie, odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i próśb otrzymanych na pierwszej linii kontaktu z pracownikami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji
  • zapewnienie operacyjnego wsparcia personalnego w całym cyklu życia pracownika
  • zapewnienie wsparcia technicznego kandydatom i pracownikom w zakresie wszystkich aplikacji wykorzystywanych w dziale HR
  • obsługa aktualizacji treści w systemach HR i innych dedykowanych kanałach komunikacji z pracownikami, zgodnie ze zmianami w procesach i procedurach zatrudnienia
  • wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego, w tym utrzymywanie i aktualizacja procedur, oraz innej dokumentacji w zakresie odpowiedzialności za wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego, dokładność oraz ciągłe doskonalenie procesów

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca



© Kasat Sp. z o.o.