PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych
  • Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami
  • Pomoc dla klientów B2C i B2B w ramach pierwszej linii kontaktu

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Znajomość języka duńskiego na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętność swobodnej komunikacji po angielsku
  • Zorientowanie na jakość obsługi i szybkie reagowanie na potrzeby klienta
  • Poczucie humoru i naturalna łatwość nawiązywania kontaktów

Firma oferuje:

  • Finansowany przejazd i zakwaterowanie w pierwszym miesiącu zatrudnienia
  • Kartę benefitową MyBenefit z możliwością wyboru świadczeń
  • Ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do wydarzeń integracyjnych
  • Wsparcie lidera i przyjazną atmosferę od pierwszego dnia pracy
  • Nowoczesne miejsce pracy w sercu Warszawy

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.