PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Wsparcia Systemów Obsługi Klienta

Kto szuka:

ArchiDoc S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Systemów Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażowe
  • Terminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisach
  • Udział w procesach reklamacyjnych
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami – informowanie o produktach, dostawach i statusach zamówień
  • Przygotowywanie raportów i zestawień w systemie SAP CEP i innych narzędziach wspierających sprzedaż i logistykę
  • Obsługa baz danych i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
  • Wprowadzanie oraz utrzymywanie danych klientów i ofert handlowych w systemach sprzedażowych
  • Udział w procesie wprowadzania nowego produktu do obrotu zgodnie z właściwą procedurą
  • Realizacja rozliczeń akcji promocyjnych i archiwizacja dokumentacji
  • Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych, szkolenia użytkowników oraz wsparcie informacyjne dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Doświadczenie w zarządzaniu systemami, administrowaniu bazami
  • Praktyczna znajomość systemu SAP i języka XML
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność analizy danych i sporządzania raportów
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Wysokie zaangażowanie, inicjatywa, orientacja na klienta i cel
  • Umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca



© Kasat Sp. z o.o.