Kto szuka:
ArchiDoc S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Systemów Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zapewnienie prawidłowości danych w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy sprzedażowe
- Terminowe wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych dostosowanych do zmian w procedurach i przepisach
- Udział w procesach reklamacyjnych
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami – informowanie o produktach, dostawach i statusach zamówień
- Przygotowywanie raportów i zestawień w systemie SAP CEP i innych narzędziach wspierających sprzedaż i logistykę
- Obsługa baz danych i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
- Wprowadzanie oraz utrzymywanie danych klientów i ofert handlowych w systemach sprzedażowych
- Udział w procesie wprowadzania nowego produktu do obrotu zgodnie z właściwą procedurą
- Realizacja rozliczeń akcji promocyjnych i archiwizacja dokumentacji
- Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych, szkolenia użytkowników oraz wsparcie informacyjne dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w zarządzaniu systemami, administrowaniu bazami
- Praktyczna znajomość systemu SAP i języka XML
- Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość i dobra organizacja pracy
- Umiejętność analizy danych i sporządzania raportów
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Wysokie zaangażowanie, inicjatywa, orientacja na klienta i cel
- Umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu relacji
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

