PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem ormiańskim i angielskim

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem ormiańskim i angielskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Codzienne wsparcie klientów w języku ormiańskim oraz angielskim.
  • Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne.
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami medycznymi do opieki diabetologicznej.
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących reklamacji, zwrotów i wymian sprzętu zgodnie z procedurami firmy.
  • Uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach wewnętrznych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka ormiańskiego (C1/C2).
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim (B2+).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, ale nie obowiązkowe — zapewniamy szkolenia.
  • Umiejętność pracy z komputerem i gotowość do nauki nowych narzędzi.
  • Rozwinięte kompetencje komunikacyjne, empatia, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
  • Dokładność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów będą dodatkowym atutem.
  • Zainteresowanie produktami medycznymi lub zdrowotnymi mile widziane.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie (również dla studentów).
  • Wynagrodzenie podstawowe wraz z premiami miesięcznymi.
  • Pracę w pełni zdalną z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Pakiet benefitów:
    • Multisport Plus
    • Dofinansowanie do okularów i płatnych urlopów
    • Bony upominkowe i program poleceń pracowników

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.