PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. sprzedaży z językiem włoskim

Kto szuka:

Tobea Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży z językiem włoskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków:
  • Aktywna sprzedaż usług spedycyjnych, pozyskiwanie nowych klientów w zakresie oferowanych usług na terenie Włoch, Chorwacji, Bułgarii, Rumuni,
  • Planowanie sprzedaży długoterminowej i realizacja celów sprzedażowych,
  • Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów, a także rozwijanie sprzedaży na bazie dostarczanych leadów,
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z nowymi klientami oraz rozwijanie współpracy z aktualnymi, kluczowymi klientami firmy,
  • Zarządzanie portfelem klientów, poszerzanie koszyka usług,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych i przygotowywanie umów z kluczowymi klientami,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Reprezentowanie firmy biorąc udział w targach oraz eventach branżowych,
  • Raportowanie wyników.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania:
  • Biegła znajomość języka włoskiego,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Min. 3- letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży, najlepiej w branży TSL (transport, spedycja, logistyka),
  • Doświadczenie we współpracy i obsłudze klientów na rynku włoskim i bałkańskim,
  • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i docieraniu do nowych klientów,
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych.
  • Samodzielność i aktywność w działaniu, nastawienie na rezultaty.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych do klientów w Polsce, we Włoszech i krajach bałkańskich.
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe - transport i logistyka

Firma oferuje:

Co oferujemy?
  • Praca częściowo mobilna: Polska, Włochy, Chorwacja, Bułgaria, Rumunia,
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
  • Stabilna praca w rozwijającej się firmie spedycyjnej, zdobywającej przewagę na rynku dzięki jakości obsługi klienta,
  • Współpraca w międzynarodowym środowisku,
  • Wspierający i profesjonalny zespół, który dba o dobrą atmosferę współpracy,
  • Wdrożenie w obowiązki i wsparcie w rozwoju,
  • Transparentny system premiowy/ do 50% wynagrodzenia podstawowego.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.