PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. obsługi Użytkownika

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Użytkownika

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat,
  • weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów,
  • aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści,
  • testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę,
  • udział w kalibracjach jakościowych i proponowanie usprawnień,
  • wsparcie w akcjach specjalnych i bieżących projektach operacyjnych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość standardów jakości,
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
  • komunikatywność, dokładność i samodzielność w działaniu,
  • chęć rozwijania kompetencji i współpracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy i pozytywne nastawienie.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość pracy hybrydowej w Warszawie,
  • elastyczne godziny pracy i skrócone piątki,
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie okularów i edukacji, dostęp do platform rozwojowych, MyBenefit, biblioteczka i planszoteka,
  • śniadania, lunch i owoce w biurze, wsparcie psychologiczne dla pracowników i ich rodzin,
  • integracje, szkolenia rozwojowe i możliwość doskonalenia języków obcych.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.