Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów
- Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (A2–B1)
- Wysoka kultura osobista i empatia
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do rozwoju i nauki
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pełna praca zdalna z terenu Polski
- Ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało od roli specjalisty
- Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Dofinansowania: “wczasy pod gruszą”, okulary korekcyjne
- Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
- Programy prozdrowotne i dostęp do platform szkoleniowych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.