eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista ds. obsługi Klienta

Kto szuka:

Sunday Polska Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Główne obowiązki:
  • Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
  • Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
  • Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekujemy:
  • Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
  • Znajomości standardów obsługi Klienta
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
  • Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
  • Biegłej obsługi komputera (MS Office)
  • Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
  • Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA WDM System Engineer Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Scanning Administrator

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2021-01-14

do końca oferty: 27 dni

pracodawca: Sunday Polska Sp. z o.o.

branże: Administracja biurowa
Inne / Pozostałe

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej online?

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej online?

    W związku z rosnącą popularnością (a obecnie koniecznością) pracy z domu, pracodawcy coraz częściej decydują się na prowadzenie całości lub części rekrutacji zdalnie. Rozwiązania technologiczne umożliwiające odbycie komfortowej ...

  • Dodatkowy zasiłek opiekuńczy do 17 stycznia 2021 roku

    Dodatkowy zasiłek opiekuńczy do 17 stycznia 2021 roku

    Okres wypłaty dodatkowego zasiłku opiekuńczego przysługującego na dziecko do lat 8 został przedłużony do 17 stycznia 2021 roku. Kto może się starać o taki zasiłek? Kiedy dodatkowy zasiłek opiekuńczy nie przysługuje?

  • ZUS: czy na kwarantannie przysługuje zasiłek chorobowy?

    ZUS: czy na kwarantannie przysługuje zasiłek chorobowy?

    9 października br. odnotowano najwyższą od czasu pojawienia się w Polsce koronawirusa dzienną liczbę zakażeń. 4 739 nowych przypadków i rosnąca tendencja w tym zakresie pozwalają przypuszczać, że coraz większa rzesza Polaków będzie ...

  • Testy na COVID-19: czy pracodawca może domagać się wyników pracownika?

    Testy na COVID-19: czy pracodawca może domagać się wyników pracownika?

    Patrząc na art. 9 ust. 1 RODO zabrania się przetwarzania danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz ...

  • Praca w korporacji czy w startupie?

    Praca w korporacji czy w startupie?

    Wydawać by się mogło, że ustrukturyzowane i pełne sztywnych zasad korporacje odchodzą powoli do lamusa, a ich miejsce w rankingu najbardziej pożądanych pracodawców zajmują startupy. Czy aby na pewno?