Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. kontaktu z klientem
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa pacjentów w punkcie medycznym – umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji.
- Profesjonalne wsparcie klienta, pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
- Promowanie i sprzedaż usług oraz produktów w ramach placówki.
- Współpraca z zespołem, dbanie o pozytywny wizerunek i wysoką jakość obsługi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
- Umiejętność budowania relacji, empatia i dobra organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Odpowiedzialność, zaangażowanie i łatwość adaptacji do nowych procedur.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę i elastyczny grafik pracy zmianowej.
- Pracę w zgranym i wspierającym się zespole.
- Program poleceń wewnętrznych i dostęp do platformy e-learningowej.
- Święta wolne od pracy i możliwość udziału w akcjach well-beingowych.
- Jasną ścieżkę rozwoju zawodowego i możliwość awansu wewnętrznego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




