Kto szuka:
Unum Życie TUiR S.A.
Stanowisko:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia Oddziału - Obsługi Klienta
Numer referencyjny:
CSSR/11/2025
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Codzienna współpraca i utrzymywanie płynnej komunikacji z Zespołem Sprzedaży oraz Centralą firmy.
- Bezpośrednia, profesjonalna obsługa Klientów na terenie Oddziału.
- Kompleksowe prowadzenie administracji Oddziału oraz przygotowywanie niezbędnych raportów.
- Wprowadzanie i bieżąca kontrola poprawności danych w systemie komputerowym.
- Ścisłe przestrzeganie i dbanie o egzekwowanie wewnętrznych procedur firmowych.
- Troska o realizację najwyższych standardów obsługi Klienta i wysoką jakość biznesową Oddziału.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi Klienta lub administracji, preferencyjnie w międzynarodowym środowisku.
- Biegła znajomość i sprawna obsługa pakietu MS Office.
- Otwartość na potrzeby Klienta i umiejętność budowania dobrych relacji z współpracownikami.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność i zdolność do szybkiej adaptacji do dynamicznych warunków pracy.
- Umiejętność analitycznego podejścia do problemów, analizowania sytuacji i wyciągania wniosków.
- Zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
- Elastyczny czas pracy – wspieramy Twój work-life balance.
- Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Dofinansowanie zajęć sportowych (np. karta MultiSport) oraz dodatkowe świadczenia socjalne.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Udział w integracyjnych spotkaniach firmowych.
- Dodatkowy Płatny Dzień Wolny przeznaczony na cele wolontariatu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




