Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemów IT.
- Zapewnienie ciągłości działania systemów i sprzętu komputerowego.
- Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia awarii.
- Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie kontami użytkowników.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Zainteresowanie branżą IT, mile widziane pierwsze doświadczenia.
- Znajomość pakietów biurowych.
- Komunikatywność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów i dobra organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1+.
Mile widziane
- Doświadczenie w kontakcie z klientem.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w trybie hybrydowym.
- Elastyczny grafik w przedziale godzinowym 7:00–20:00.
- Dostęp do opieki medycznej oraz pakietów sportowych i kulturalnych.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwoju w IT.
- Udział w akcjach well-beingowych i wolontariacie pracowniczym.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

