Kto szuka:
Smart-HR
Stanowisko:
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy podległego zespołu w tym:
- Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu,
- Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników,
- Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
- Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników,
- Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi),
- Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
- Mile widziana znajomości branży energetycznej,
- Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
- Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
- Nastawienia na realizację założonych celów,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
- Wysokiej kultury osobistej.
Pracodawca oferuje:
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
- Umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji kandydata,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz kwartalną premię uznaniową,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
- Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
- Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
- Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.