Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Koordynator ds. Relacji z Klientem
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Utrzymanie i rozwój relacji z powierzonymi Klientami biznesowymi, włącznie z renegocjacją umów.
- Realizowanie celów sprzedażowych poprzez kontakt telefoniczny.
- Doradztwo produktowe dostosowane do potrzeb Klienta.
- Budowanie długotrwałych partnerstw biznesowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego preferowane.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Proaktywność, inicjatywa w relacjach z klientami, determinacja w realizacji celów, organizacja.
- Umiejętność pracy pod presją, swobodna znajomość angielskiego, praktyczna wiedza MS Office.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stałą pracę na umowie z wynagrodzeniem i systemem premiowym.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6 miesiącach.
- Narzędzia pracy: laptop, telefon.
- Dostęp do szkoleń i platform szkoleniowych, system rekomendacji z nagrodami.
- Aktywne działania społeczne i rozwojowe, pakiet sportowy i medyczny, ubezpieczenie NNW, nauka języka angielskiego, elastyczne benefity.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.