Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Podróżnych
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów
- udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach
- wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca i formy płatności
- dokładne wprowadzanie danych do systemu, zapewniające bezproblemowy przebieg podróży
Wymagania stawiane pracownikowi:
- znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- otwartość i komunikatywność w kontaktach z klientami
- umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej
Firma oferuje:
- praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:30
- komfortowe biuro w Warszawie oraz możliwość pracy hybrydowej (50/50) po okresie 6–9 miesięcy
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie
- realne możliwości awansu i szybkiej ścieżki rozwoju
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

