PracaOferty pracy WarszawaKonsultant ds. Wsparcia Produktowego

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Konsultant ds. Wsparcia Produktowego

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media
  • Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń
  • Praca zgodnie z procedurami projektowymi i utrzymywanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołu oraz dbanie o pozytywne relacje w codziennej współpracy

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Język serbski na poziomie C1 oraz angielski na poziomie B1
  • Podstawowa znajomość środowiska Windows
  • Komunikatywność i umiejętność logicznego podejścia do problemów
  • Gotowość do szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
  • Atutem będzie znajomość języka polskiego (B1)

Firma oferuje:

  • Szkolenie wprowadzające trwające 2 tygodnie
  • Model pracy hybrydowej po początkowym okresie biurowym
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Dostęp do MyBenefit z miesięcznym budżetem
  • Ubezpieczenie na życie
  • MultiSport
  • Cotygodniowe owoce i cykliczne dni pizzy
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching oraz szkolenia kompetencyjne
  • Wspierający i otwarty zespół

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.